محل لوگو

خدمات مالیاتی صفر تا صد


درک مشاوران مالیاتی
یک مpسسه مالیات دهنده ، مانند یک فرد ، مشارکت ، شرکت ، اعتماد ، و غیره که دارای وضعیت مالی پیچیده ای است (به عنوان مثال ، سرمایه گذاری ها و کسورات پیچیده) می تواند از یک مشاور مالیاتی برای کمک به به حداقل رساندن میزان مالیات پرداختی استفاده کند. به مقامات مالیاتی

بسته به شرایط مpدی ، مشاوره و خدمات مشاور مالیاتی متفاوت خواهد بود. برنامه ریزی فردی برای بازنشستگی از کارآفرینی که به دنبال راه اندازی مغازه است مشاوره متفاوتی می گیرد. به همین ترتیب ، یک سرمایه گذار در املاک و مستغلات احتمالاً نیاز مالیاتی متفاوتی با یک تاجر کالا خواهد داشت.

معاملات مشاور مالیاتی با شرکتی که قصد ادغام یا تملک شرکت دیگری را دارد ممکن است در روابط حرفه ای وی با یک مجری املاک که به دنبال به حداقل رساندن مالیات بر املاک است ، متفاوت باشد.

از آنجا که مشاوران مالیاتی به خوبی در قوانین مالیاتی و دستورالعمل های IRS آشنا هستند ، مشاغل ممکن است خدمات خود را برای نمایندگی مشاغل در مقابل مقامات مالیاتی و دادگاه ها حفظ کنند تا مشکلات مربوط به مالیات را حل کنند. مشاوران مالیاتی قوانین مربوط به مالیات های فردی و مشاغل را درک می کنند و بنابراین در راهنمایی مالیات دهندگان در مورد چگونگی رعایت قوانین مالیاتی فدرال ، ایالت و محلی بسیار مalثر هستند. خدمات مشاوره مالیاتی آنلاین مشاوران موظفند در مورد آخرین الزامات مالیاتی فدرال و ایالت به روز باشند تا در هنگام ارائه مشاوره در مورد موضوعات مالیاتی فعلی مثر باشند.

مشاوران مالیاتی ممکن است در یک آژانس کار کنند یا خود اشتغالی داشته باشند. در هر صورت ، آنها وظیفه دارند روش های کارآمدی را برای مشتریان در جهت کاهش قانونی بدهی مالیاتی ، محاسبه مالیات در اوراق بهادار متنوع سرمایه گذاری ، یافتن کسرها و اعتبارات مناسب و غیره انجام دهند. مالیات دهنده ای که یک رویداد مهم زندگی را تجربه کرده است - مانند مرگ همسر ، ازدواج ، طلاق ، تولد یا فرزندخواندگی فرزند ، خرید خانه جدید ، از دست دادن شغل ، ارث و موارد دیگر - هوشمند برای استخدام خدمات مشاور مالیاتی.

مشاوره و مقررات مالیاتی
مشاوران و تهیه کنندگان مالیات تنظیم می شوند اما از خدمات درآمد داخلی (IRS) مجوز ندارند. در بخشنامه شماره 230 وزارت خزانه داری ، رج. 10.33 (الف) بخشنامه شرح وظایف و استانداردهای اخلاقی مشاوران مالیاتی را می دهد. مجازات هایی می تواند در نظر گرفته شود و به دلیل عدم رعایت استانداردهای مشخص شده توسط سازمان امور مالیاتی ، اقدامات انضباطی انجام شود - به عنوان مثال ، عدم اعلام هویت تهیه کننده در اظهارنامه ، عدم ارائه نسخه ای از اظهارنامه به مودیان مالیات و سهل انگاری در تهیه بازگشت.

  انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 96

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما